torsdag 30 december 2010

Dag 06 - Min dag

Min dag började strax efter 07.00 när äldsta sonen kom in till oss och kröp ned bredvid mig. Där låg han och mös en stund innan han tyckte det var dags för oss att gå upp. Utan att jag behövde be om det, tog sambon bägge barnen och lät mig sova vidare. Fantastiskt skönt.
Strax innan tolv tyckte han att jag kunde ha sovit klart, och lät barnen väcka mig. Det blev en snabb frukost för mig medan barnen åt lunch, sedan snabb dusch och iväg till Andys Lekland. Där åt jag och sambon lunch medan barnen fick dela på en tallrik pannkakor. Mkt uppskattat. Speciellt grädden.
Sedan var det lek och upptåg i väldigt många timmar. Jag var helt slut när vi satte oss i bilen och åkte därifrån.
Nu har jag precis nattat äldsta sonen och väntar på att sambon skall natta klart den yngsta. Sedan blir det vin, film och delikatesser.

En bra dag idag. Härligt. Den behövdes.

Inga kommentarer: