fredag 7 januari 2011

Dag 13 – Den här veckan

Ja, vad skall man säga om den här veckan egentligen? Det har inte varit någon rolig vecka alls. Jag har varit trött pga stökiga nätter med vakna, pigga barn. Sambon har börjat jobba igen efter en veckas ledighet. Jag har börjat kura, vilket så här med facit på hand kanske inte var det bästa jag kunde gjort denna vecka. Men men.

Vi har varit hemma hela veckan, förutom mammagruppsträffen i måndags. Ungarna har härjat, jag har förmanat och skällt och känt mig som en usel morsa mest hela tiden.

Nästa vecka blir en bättre vecka. Det måste det bara bli.

1 kommentar:

maria sa...

hihi, jag är visst lite skadat, för jag tolkade ditt "jag har börjat kura" som att du börjat med "sova hela natten"-kuren och ja, jag tyckte det lät som en väldigt jobbig vecka att göra det!

men nä, usch, jobbigt. stora kramen!